İYİ Parti’den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın bir süredir AKP'ye geçeceği konuşuluyordu. Bu kapsamda Arı'nın bugün AKP Genel Merkezi'ne geldiği görüldü.

2019 yılında AKP’den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı, 2021 yılında sağlık sorunlarını gerekçe göstererek görevinden ve partisinden ayrılmıştı. 2024 yerel seçimlerinde İYİ Parti çatısı altında girdiği seçimi yüzde 52’nin üzerinde oy oranıyla kazanan Arı, yeniden AKP saflarına katıldı.

Rozeti Erdoğan Taktı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP Genel Merkezi’nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda partiye katılan belediye başkanlarına rozetlerini taktı. Bu kapsamda Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın da rozeti Erdoğan tarafından takıldı.