Görüşmede Antalya ile Konyaaltı genelinde yürütülen çalışmalar ve ortak projeler değerlendirilirken, Özdemir operasyon geçiren Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’a geçmiş olsun dileklerini iletti.
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanvekili Büşra Özdemir’i makamında ağırladı. Gerçekleşen nezaket ziyaretinde Antalya ve Konyaaltı’nda devam eden hizmetler, planlanan projeler ve iki kurum arasındaki iş birlikleri masaya yatırıldı.
Görüşmede ayrıca, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Antalya’nın gelişimi için yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çeken Kotan ve Özdemir, ortak hedefler doğrultusunda iş birliğinin sürdürülmesi konusuna vurgu yaptı.
KONYAALTI VE ANTALYA’NIN GELECEĞİ İÇİN
Başkanvekili Büşra Özdemir, kısa süre önce operasyon geçiren Başkan Cem Kotan’a geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumunun iyi olmasından memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Kotan ise nazik ziyareti ve iyi dilekleri için Özdemir’e teşekkürlerini iletti. Görüşmenin sonunda her iki isim de Konyaaltı ve Antalya’nın geleceği için daha güçlü ve etkin hizmet üretmek adına dayanışma içerisinde çalışmayı sürdüreceklerini belirterek birlik ve beraberlik mesajı verdi.